Bitefight Зона
Добре Дошли!
За да можете да ползвате пълните възможности на форума е необходима регистрация, която е напълно БЕЗПЛАТНА и отнема само няколко минути!

П.С Ако имате желанието да се присъедините към нашият екип, моля свържете се с BordOwner n0name или Board Administrator phpBB

Поздрави Администратор



bitefight-bg.foruma.biz team

Bitefight Зона

форум на bitefight
 
ИндексПортал - ИграCalendarТърсенеЕкип на форумаПотребителски групиРегистрирайте сеВход

Share | .
 

 Проблеми с плащания

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
n0name
Мениджър
Мениджър
avatar

Пол : Male
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 28
Местожителство : Стара Загора

ПисанеЗаглавие: Проблеми с плащания   Сря Сеп 07, 2011 9:07 pm

Със зачестяването на този въпрос "Какво става? Имам проблем с плащанията / закопуването на камъни" се създава специална тема.

Този проблем може да възникне при следните ситоации:

1) Ползване на бъг.
2) При размяна на герои (героя използвал бъг)
3) Проблем в апарата.
4) Проблем при презареждане на Prima / b-canect карти
5) Плащане от друга държава
6) Плащане от БГ за чужд сървър.
7) Грешен код

/ Ако възникнат допълнителни проблеми ще бъдат добавени./

I Ползване на бъг

[Има нещо нередно с акаунта Ви.Вашето IP е невалидно - моля свържете се с нас чрез http://support.gamepay.de за повече информация.] message

В този случей вие ще получите съобщение с което ви оведомяват, че плащанията са ви спрени и да се обърнете към GameForge.
Това предполага използването на бъг, който не е позволен. В случея вие нищо неможете да направите. Вината е ваша и трябва да носите последиците от това.

II При размяна на герои (героя използвал бъг)

[Има нещо нередно с акаунта Ви.Вашето IP е невалидно - моля свържете се с нас чрез http://support.gamepay.de за повече информация.] message

Този случей предполага, че при размяна вие сте получили герой на когото са му спрени плащанията. Начинните това да бъде поправено са следните:
1. да изискате обратно героя си. Трябва да ви го върнат доброволно. В случея героят е разменен и има нив собственик. Щом размяната е направена със съгласието на двете страни.
2. да пищете на адреса даден ви като връска. Трябва да включите следните неща:
2.1.Разговаряте с ГО/СГО/ ГА/ присъствал на размяната. С което той да потвърди ако това е необходимо. Трябва да пазите активациония линк на стария герой + новия. За да докажете, че е имало такава рамяна. Да напишете оведомително писмо на адреса даден ви за свръска, в което обяснявате дадения проблем.
И да очаквате обратен отговор и по-нататъшни напътствия.

III Проблем в апарата.

Този проблем не е от наша страна и BiteFight.bg Team не отговаря за този проблем. Както и фирмата предоставяща ви тази игра.
Можете да фиксирате проблема като се обърнете към магазина/ сервиз/ предоставен ви в договора за покупко продажба на апарата.

IV Проблем при презареждане на Prima / b-canect карти

Възможен е проблем при презареждане на предплатените минути на вашия мобилен телефон. Когато презаредите и поръчвате камъни. В случея се получава натрупване на информация и е възможно забавяне. Ако проблема продължава, обадете се на вашия оператор и обяснете проблема.
BiteFight.bg Team не носи отговорност за подобен род проблеми.
Ние отговаряме за спазването на реда в форума и оперирането на играта.

V Плащане от друга държава

Ако плащате/ поръчвате от друга държава камъни. Вие трябва да имате в предвид следното:
1) Ако ползвате чужд оператор, вие трябва да изберете страната в която сте и кликнете флага на съответната държава.
Ползвайки оператора на дадената държава вие извършвате същата поръчка, както тази при БГ плащания.

VI Плащане от БГ за чужд сървър.

Това е възможно. Плащането се извършва от БГ за чужд сървър. Вие избирате БГ флаг независимо от това, че поръчвате за чуждестранен сървър.

VII Грешен код.

В случея ако поръчвате камъни с СМС е възможно да сте объркали кода. Когато пратите 1вия СМС и не получите отговор, това със сигорност означава че сте объркали кода си.

VIII Проблеми с поръчка на камуни над определена бройка

Възможно е когато поръчвате камъни чрез СМС или чрез банка, превода да не се осъществи. В случея това се оплучава когато сте поръчали голямо количество камъни. Системата го отчита като вид Флууд и реагира като грешка. Възможно е ви бъде спряно закупуване на камъни или изключен Вуду магазина.
Тогава е необходимо да се обърнете към http://support.gamepay.de и да им обясните проблема.



 Bitefight-bg.foruma.biz Manager
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://bitefight-bg.foruma.biz
Subject: Re:

Проблеми с плащания

Недостъпен

Добре дошли в нашата общност! Моля пишете на кирилица и спазвайте правилата на форума!
BiteFight-Bg Board Bot





Ранг: Форум бот

Регистриран на: 06.03.2014
Върнете се в началото Go down
 

Проблеми с плащания

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Bitefight Зона :: BiteFight :: Полезна информация :: Игра :: Стара версия v2.x.x-