Bitefight Зона
Добре Дошли!
За да можете да ползвате пълните възможности на форума е необходима регистрация, която е напълно БЕЗПЛАТНА и отнема само няколко минути!

П.С Ако имате желанието да се присъедините към нашият екип, моля свържете се с BordOwner n0name или Board Administrator phpBB

Поздрави Администратор



bitefight-bg.foruma.biz team

Bitefight Зона

форум на bitefight
 
ИндексПортал - ИграCalendarТърсенеЕкип на форумаПотребителски групиРегистрирайте сеВход

Share | .
 

 support system

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
LuNaTicK
V.I.P
V.I.P
avatar

Пол : Male
Брой мнения : 51
Регистриран на : 28.10.2013
Възраст : 23
Местожителство : Кюстендил

ПисанеЗаглавие: support system    Съб Ное 16, 2013 5:02 pm

Гейм Фордж системата за поддръжка.

Разяснение как да се свържем със съпорт системата на играта.

За да се свържете с членовете на екипа на bitefight.bg  най бързия и сигурен начин е Съпорт системата


Как да си направим регистрация.

Със създаването на вашия акаунт в системата за поддръжка вие имате възможност бързо да изпращате билети , както и да проследявате вече изпратените.

Как да се регистрираме ?

Влизате в support system цъкнете на начало След това ви се отваря следния прозорец

Потребителско име : Тук въвеждате вашето потребителско име
Email адрес: Тук въвеждате вашия Email
Парола: Вашата парола( за по голяма сигурност използвайте парола със малки и голями букви,цифри и знаци )

Връзка с поддръжката на играта

Избирате опция игра от падащото меню
В кой сървър играете: От падащото меню изберете сървера в който играете

Забележка:
Ако не изберете сървър или изберете опцията НЕИЗВЕСТНО, билета ви ще бъде видим за Операторите на всички . Ако изберете това или грешен сървър, вашият билет може да се забави.


Потребителско Име: Това е името на акаунта ви в играта.
Email адрес: Използвайте Еmail с който сте регистрирали героя си.

Тема: от падащото меню изберете едно от следните:

 *  Башинг и злоупотреба с програмни грешки

 *  Доклад за бъг или други проблеми

 *  Доклад за пробле с активирането на e-maila

 *  Докладване на Хакери/Ботове/Скриптове

 * Други нарушения

 *  Кражба на акаунт

 *  Наглеждане на акаунт

 *  Обида/Нецензурирано съдържание

*   Оплакване за бан

*   Пушинг

*   Размяна на акаунти

*   Разнороден

*   Споделяне на IP


След избора на желаната опция следва да опишете различни уточнения, които биха били от полза при разглеждането на оплакването ви.

Също така може да прикрепите Скрииншот ,
който представлява снимка на екрана ви и който би послужил за доказателство.

Скрийншота не трябва да е по-голям от 512 КБ
Могат да бъдат използвани следните формати: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt


Забележка:
Ако някое от вашите изображения не отговарят на тези изисквания билета ще бъде запазен без него.


Връзка с поддръжката на форума

Ако е необходимо да се свържете с поддръжката на форума,
може да го направите по следния начин
:


Натискате от падащото меню Форум

Потребителско Име: Това е Nick-а ви във форума

Email адрес: Email адрес който сте използвали за регистрацията си в форума

Обяснение на вашия проблем: Обяснете ясно и най подробно вашия проблем

Както при връзката с поддръжката на играта, така и тук може да прикачите Скрииншот:
Скрииншота не трябва да е по-голям от 512 КБ
Могат да бъдат използвани следните формати: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt
Ако някое от вашите изображения не отговарят на тези изисквания билета ще бъде запазен без него.


Tips & Tricks

След като билетът ви е приет ще получите потвърждаващ мейл, съдържащ Key и Checksum това ви позволява да проверите текущия статус или историята на вашия билет .

Ако имате допълнителна информация,
която да добавите към вашия билет, изберете следния бутон: История на билета и въведете вашите Key и Checksum.
После изберете „изпратете отговор ” за да направите това.

Вашата допълнителна информация ще бъде
автоматично прикачена към вече изпратения от вас билет.


Забележка:
Ако изпратите допълнителната информация, като нов билет, ще се разглежда, като отделен случай и е възможно да се получи забавяне.


Тук може да прегледате листа с вашите текущи и минали билети

От където може да кликнете върху желания от вас билет и да изберете „изпратете отговор ”, както е посочено по-горе.
Акаунта ви във системата за поддръжка е валиден за всички съпорт сайтове на игрите на GameForge, както се вижда от снимката, може да го използвате за различни игри, в различни държави. Така всички изпратени билети ще са на едно място, което ще ви улесни при проследяването им.





Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Subject: Re:

support system

Недостъпен

Добре дошли в нашата общност! Моля пишете на кирилица и спазвайте правилата на форума!
BiteFight-Bg Board Bot





Ранг: Форум бот

Регистриран на: 06.03.2014
Върнете се в началото Go down
 

support system

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

 Similar topics

-
» Продавам JeoSonar 3D Double System
» Продавам Lorenz Deepmax X3
» Продавам JEOSONAR 3D Double System
» Продавам Jeohunter 3D Dual System
» Какъв детектор за дълбоко заровено турско злато?

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Bitefight Зона :: BiteFight :: Полезна информация-